Holiday Mood: trei zile de muzică non-stop cu line up românesc

Din culisele Holiday Mood: trei zile de muzică non-stop cu line up românesc

Autor Delia Ilisei
Holiday Mood Winter Edition 2019

Holiday Mood este un brand de evenimente de muzică electronică ce a debutat în plină forță în decembrie 2017. Cu un nume inspirat și foarte sugestiv, Holiday Mood bifează anual câte două ediții la Azuga și marchează după cum este de așteptat, cele două vacanțe principale ale anului.

Până la momentul de față, echipa Holiday Mood a organizat două ediții de iarnă și două ediții pe timpul verii, de fiecare dată la începutul lunii decembrie, respectiv finalul lunii iulie.

În perioada 29 noiembrie – 2 decembrie are loc cea de-a treia ediție de Holiday Mood Winter Edition.

Conceptul Holiday Mood s-a conturat rapid drept un eveniment consacrat, care pune mare preț pe experiența participanților. Pe lângă line-up-ul atrăgător, infrastructura și logistica impusă de organizarea unui eveniment muzical de proporții, Holiday Mood plusează pe tot ceea ce înseamnă facilități și divertisment pentru public. Motiv pentru care, fiecare nouă ediție vine la pachet cu o serie de îmbunătățiri și detalii specifice, menite să ducă experiența participanților la un alt nivel.

Câteva exemple în acest sens ar fi noua locație aleasă, la mare altitudine și priveliștea remarcabilă, cortul încălzit în care se desfășoară evenimentul, lounge pentru zona chill, sunet Funktion One, lumini, vizuale și amenajări inedite, dezumidificatoare pentru prevenirea condensului în cort, zone conexe încălzite, focuri de tabără și altele.

În ceea ce privește componenta strict muzicală a evenimentului, Holiday Mood ridică din nou miza și optează pentru un format de trei zile cu muzică non-stop. Programul muzical al acestei ediții include 18 nume românești, atât artiști tineri debutanți, cu o ascensiune din ce în ce mai rapidă, cât și artiști consacrați.

Pentru a afla mai multe despre modul în care se face Holiday Mood remarcat pe scena locală, despre ediția ce va avea loc weekend-ul acesta, dar și despre brand în sine, am stat de vorbă cu Daniel Otopeanu, unul dintre cei doi organizatori ai evenimentului.

Holiday Mood
Holiday Mood

Ce ne așteaptă la Azuga în cadrul celei de-a treia ediții de Holiday Mood? 

Ne așteaptă trei zile de petrecere cu muzică non-stop, într-un cadru montan în inima Bucegilor, într-o locație nouă, o priveliște memorabilă și un line-up de excepție.

Care e conceptul Holiday Mood? Pe ce mizează evenimentul și ce aduce diferit scenei?

A început ca o petrecere de tip Apres Ski, unde participanții erau așteptați în echipament de snow, cu căciulă și mănuși, să petreacă în aer liber la temperaturi scăzute; frigul reprezintă trăsătura distinctivă și inedită a evenimentului.

Cum a început totul? Ce v-ați dorit pentru brand și cum a fost el primit de către public, de-a lungul edițiilor precedente?

Conceptul a luat naștere acum trei ani și s-a concretizat într-un eveniment outdoor pe terasa Apres Ski-ului Le Chalet. Chiar de la prima ediție, publicul a reacționat foarte bine și s-a arătat deschis la inițiativa noastră, motiv pentru care petrecerea s-a prelungit până a doua zi dimineață.

Așadar, edițiile următoare au fost gândite încă de la început drept niște evenimente în cadrul cărora muzica nu se oprește timp de 3-4 zile.

De ce mizați pe acest format de eveniment – o singură scenă, 72 de ore cu muzică non-stop?

Avem în portofoliul nostru și branduri de evenimente care includ mai multe scene în program, însă pentru planificarea, implementarea și buna desfășurare a acestora, este nevoie de o serie de dotări de natură logistică de care Azuga nu dispune (capacitate mare de cazare, aeroport pentru artiștii străini sau publicul venit de peste hotare etc.).

Pe lângă asta, Holiday Mood este un proiect de suflet, în cadrul căruia invităm cei mai valoroși artiști români cu care de-a lungul timpului am dezvoltat și relații de prietenie. Avem mulți prieteni, nu ar avea timp cu toții să ne bucure cu muzica lor dacă petrecerea nu ar fi non-stop.

Ce ne poți spune despre line up-ul acestei ediții?

La baza line-up-ului stau nume consacrate cu care noi am început să colaborăm cu mult timp înainte ca Holiday Mood să apară. Este adevărat că la fiecare ediție încercăm să venim cu nume noi.

La ediția de iarnă însă, urmărim să construim line-up-uri 100% românești, dat fiind faptul că petrecerea are loc de Ziua Națională a României, în timp ce pentru ediția de la sfârșitul lunii iulie găzduim și artiști de peste hotare.

Pregătiți elemente ce ne vor surprinde poate în premieră?

Această ediție vine la pachet cu o mulțime de noutăți și îmbunătățiri, dar mi-ar plăcea să divulgăm doar câteva dintre ele deocamdată, ca să nu stricăm surpriza. Ce pot spune totuși este că pentru această ediție avem pregătite trei zile de petrecere (72h) cu muzică non-stop, o nouă locație, un cort transparent, încălzit pe toată durata evenimentului, zone de toalete și garderobă amplasate în spații încălzite, în care participanții vor putea ajunge fără să părăsească corturile, precum și o zonă lounge foarte încăpătoare.

Colegii mei care se ocupă de producția evenimentului îmi șoptesc în cască și îmi transmit că au o groază de alte surprize ce nu pot fi divulgate.

Ce așteptări aveți și ce vă doriți să bifați odată cu organizarea acestei ediții?

Din punctul nostru de vedere, evenimentul se întrevede a fi unul promițător. Am muncit foarte mult să aducem acest eveniment la standardele actuale. Urmărim să ne autodepășim și să creștem nivelul organizatoric cu fiecare proiect derulat și suntem convinși că va fi o ediție memorabilă pentru toți participanții.

Ca de fiecare dată, ne dorim să avem un public tot mai numeros și tot mai fericit, aceasta fiind probabil dorința fiecărui organizator de evenimente.