Deutsche Telekom - erleben was verbindet
Electronic Beats Romania
Futureproof

Futureproof, proiectul care-i ajută pe Gen Z să găsească viitoare oportunități de carieră

Într-o lume post-pandemică, generația următoare se confruntă cu multe incertitudini - de natură culturală, socială și economică.

This element will show content from various video platforms.
If you load this Content, you accept cookies from external Media.

Load content

În Europa, mai mult de 1 din 2 tineri din Generația Z este îngrijorat pentru viitorul său, care a fost influențat puternic de pandemia de Coronavirus. Acum mai mult ca oricând, generația tânără se confruntă cu provocări uriașe, mai ales atunci când vine vorba de cariere viitoare, astfel că peste 54% din tineri nu sunt siguri ce carieră să-și aleagă în viitor. Consecințele pe termen lung ale pandemiei vor avea un impact disproporționat asupra Gen Z, atât din punct de vedere cultural, cât și social și economic.

Mai ții minte campania de anul trecut cu #whatwedonext, prin care i-am invitat pe tineri să descopere modalități de a crea un impact pozitiv în cercul lor de prieteni? Ei bine, Project Futureproof e continuarea activităților noastre de susținere a generației Z.

Proiectul Futureproof, lansat în zece țări ale Grupului Deutsche Telekom, printre care și România, își propune să susțină Generația Z în drumul către un viitor de succes. E o platformă de sprijin care a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere, dar și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

În timp ce schimbările la scară largă (atât cele politice, cât și cele sociale) sunt necesare pentru a construi o lume mai bună, cu toții putem ajuta contribuind cu gesturi mici. Astfel, anul trecut un grup format din cele mai cool voci ale generației Z au participat fiecare la provocarea noastră de filtrare a feței, angajându-se la o mică acțiune, cum ar fi împărtășirea muncii artiștilor LGBTQ +, donarea de haine în scopuri caritabile sau a deveni vegan pentru o zi împreună cu un prieten. Combinate cu angajamentele altora, acești pași mici ne pot ajuta să progresăm la scară globală.

Anul acesta, cu #wearefutureproof, ne concentrăm pe a-i ajuta pe tinerii Z să identifice viitoare oportunități de carieră, să-și descopere valoarea pasiunilor și abilitățile care să-i în lumea muncii; pentru că nimeni nu trebuie lăsat în urmă.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Gen Z, dar și cu un grup de experți în HR. Acesta are drept scop conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilitaților necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susținut de Global Youth Organisations și de Billie Eilish, câștigătoarea a șapte premii GRAMMY.

„Viitorul pare nesigur”, spune Billie Eilish, „dar sunt întotdeauna inspirată de ceea ce generația noastră e capabilă să realizeze în fața provocărilor”.

Astfel, lansăm o campanie internațională dedicată Generației Z printr-un scurtmetraj optimist care invită tinerii să aleagă utopia în locul distopiei și să aibă încredere că pasiunea lor poate fi monetizată.

Filmul transmite un mesaj optimist și evidențiază oportunitățile de carieră care vor evolua în mod natural din pasiunile actuale ale acestei generații. Acțiunea filmului are loc în 2021 unde protagoniștii (un grup de tineri) pot vedea fragmente din viitor și reușesc, astfel, să obțină o perspectivă asupra modului în care ei (și lumea din jurul lor) s-au schimbat ca o consecință a faptului că și-au urmat pasiunile. Regizat de Rollo Jackson, scurtmetrajul creează o lume fictivă plină de speranță și deschisă tuturor posibilităților. Superstarul Billie Eilish, care apare și ea în film, a semnat coloana sonoră, cu melodia „My Future”.

În centrul Proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră. Platforma folosește modelul RIASEC (personalitate vocațională) pentru a-i inspira pe tinerii utilizatori să identifice oportunități viitoare pentru cariera lor. Instrumentul îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele lor viitoare.

Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.

Published May 19, 2021.