Electronic Beats Romania
News

Deutsche Telekom, Telekom Romania și Billie Eilish pun în lumină generația Z

Billie Eilish

Astăzi sărbătorim Ziua Internațională a Tineretului și lansăm campania #WHATWEDONEXT, prin care dorim să recunoaștem inițiativele tinerilor de pretutindeni la viața, procesele politice, economice și sociale.

Deutsche Telekom se parteneriază cu câștigătoarea a 5 premii Grammy pentru a răspândi un mesaj de optimism în mediul digital, într-o lume afectată de criza COVID-19, prin prisma primei generații cu adevărat digital nativă.

Cercetările Deutsche Telekom arată că generația Z a manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potențialul pe care îl poate oferi tehnologia.

Billie Eilish, Deutsche Telekom și Telekom Romania dau startul în social media conversației în jurul viziunii generației Z asupra viitorului, folosind hashtag-ul #WHATWEDONEXT.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

Deoarece o întreagă generație cu o perspectivă revoluționară caută să se afirme în cele mai creative moduri, Telekom Romania îi încurajează pe tineri să își îndeplinească visele, să își facă auzite ideile, fără limite, online și le facilitează accesul la mediul digital cu oferta Mobil Nelimitat 2 în1, cu beneficii multiple: nelimitat net 4G, minute și SMS-uri naționale.

 „Suntem o generație cu un potențial atât de mare; să creăm, să colaborăm, să comunicăm, să facem diferența. Facem deja atât de multe lucruri uimitoare și suntem abia la început”, a comentat Billie Eilish.

Rezultatele unui studiu publicat de Deutsche Telekom arată că, înainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potențialul pe care îl poate oferi tehnologia.

Întrucât toate generațiile experimentează o nouă perspectivă a beneficiilor practice și sociale ale tehnologiilor conectate, Deutsche Telekom își propune să sprijine această tendință de optimism în mediul digital, punând în lumină modul în care generația Z utilizează tehnologia conectată.

Campania internațională este lansată astăzi cu un film care o prezintă pe Billie Eilish împreună cu o serie de colaboratori inspiraționali, reprezentanți ai generației Z, ce au povești autentice de spus. Regizat de Vincent Haycock, filmul celebrează lucrurile incredibile pe care tinerii le fac astăzi, cu un mesaj puternic transmis de vocea reprezentativă a acestei generații, Billie Eilish. Vedem cum această generație contestă percepțiile negative create în jurul folosirii tehnologiei de către tineri, arătând cum o folosesc pentru a susține lucrurile de care le pasă cu adevărat, de la campanii pentru schimbările climatice, promovarea egalității, creativității și chiar securitatea cibernetică.

Contestând ideea că sunt pur și simplu atașați de ecran, acest film inaugurează misiunea Deutsche Telekom de a sprijini această generație pe măsură ce își găsește drumul într-o lume nouă.

Mai multe informații despre campania What We Do Next găsești aici.

Sursa studiu:

Cercetarea a fost realizată în noiembrie / decembrie 2019 de Kantar, Munchen, pentru Deutsche Telekom pe tineri cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani.

Credite Campanie:

  • Creație: Saatchi & Saatchi, London
  • Producție Video: Somesuch, (LA Shoot: Somesuch LA, Poland Shoot: Papaya Films)
  • Director: Vincent Haycock, Los Angeles, Kalifornien
  • Muzică: ‘When the party’s over’ by Billie Eilish & Finneas Baird O’Connell
  • Media: emetriq Hamburg, WPP Team Magenta, Düsseldorf
  • PR: Proud Robinson + Partners
Loading...