Electronic Beats Romania

„Nu e despre tine.” Billie Eilish, despre schimbările globale

Published on September 9, 2020 15:36 Berlin Time
Billie Eilish

Billie Eillish este una din cele mai puternice voci ale tinerei generații de astăzi. Cu un palmares uriaș pentru vârsta de 18 ani, fenomenul Eilish a decis să se implice mai mult în problemele globale cu care societatea de azi se confruntă.

„Am o platformă enormă și încerc foarte mult să fiu cât mai respectuoasă posibil. Mă gândesc bine la ce și cum spun, înainte să postez.”

Ceea ce a devenit clar din cercetările efectuate în 2019 de Forbes și McKinsey este că, la fel ca și Eilish, întreaga generație Z se așteaptă la o susținere politică imediată atât de la persoanele din grupul lor de prieteni, cât și de la companii; de exemplu cele de încălțăminte, de la care cumpără. Raportul McKinsey a menționat că „nouă din zece consumatori din generația Z cred că toate companiile au responsabilitatea de a aborda problemele de mediu și cele sociale”. Mulți dintre ei se consideră, de asemenea, activiști.

Acest val a fost inițial lansat de Millennials, care, aparent, au pasat flacăra generației următoare. Însă, contingentul Gen Z are o influență și mai mare asupra schimbărilor globale. Până în acest an, scrie raportul, sunt așteptați să reprezinte 40% din consumatorii internaționali. Drept urmare, companiile fac eforturi pentru a stimula sustenabilitatea produselor lor și injectează diversitatea în strategiile lor de publicitate pentru a face apel la aceste demografii mai tinere.

Acum, mai mult decât oricând, subiecte precum reprezentarea de gen, feminismul, #BlackLivesMatter, drepturile LGBTQ+, schimbările climatice, incluziunea și pozitivitatea corpului devin la fel de transparente în doctrinele corporative ca și capitalismul însuși. #whatwedonext

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video