Electronic Beats Romania
Billie Eilish

„Nu e despre tine.” Billie Eilish, despre schimbările globale

Billie Eillish este una din cele mai puternice voci ale tinerei generații de astăzi. Cu un palmares uriaș pentru vârsta de 18 ani, fenomenul Eilish a decis să se implice mai mult în problemele globale cu care societatea de azi se confruntă.

„Am o platformă enormă și încerc foarte mult să fiu cât mai respectuoasă posibil. Mă gândesc bine la ce și cum spun, înainte să postez.”

Ceea ce a devenit clar din cercetările efectuate în 2019 de Forbes și McKinsey este că, la fel ca și Eilish, întreaga generație Z se așteaptă la o susținere politică imediată atât de la persoanele din grupul lor de prieteni, cât și de la companii; de exemplu cele de încălțăminte, de la care cumpără. Raportul McKinsey a menționat că „nouă din zece consumatori din generația Z cred că toate companiile au responsabilitatea de a aborda problemele de mediu și cele sociale”. Mulți dintre ei se consideră, de asemenea, activiști.

Acest val a fost inițial lansat de Millennials, care, aparent, au pasat flacăra generației următoare. Însă, contingentul Gen Z are o influență și mai mare asupra schimbărilor globale. Până în acest an, scrie raportul, sunt așteptați să reprezinte 40% din consumatorii internaționali. Drept urmare, companiile fac eforturi pentru a stimula sustenabilitatea produselor lor și injectează diversitatea în strategiile lor de publicitate pentru a face apel la aceste demografii mai tinere.

Acum, mai mult decât oricând, subiecte precum reprezentarea de gen, feminismul, #BlackLivesMatter, drepturile LGBTQ+, schimbările climatice, incluziunea și pozitivitatea corpului devin la fel de transparente în doctrinele corporative ca și capitalismul însuși. #whatwedonext

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

Published September 09, 2020.