Electronic Beats Romania
Music

În anii 2000, cu prețul de 50.000 de lei îți puteai lua o băutură la The Web Club

The Web Club

În anii 2000, imaginea The Web Club a adus un aer de prospețime și relaxare, iar artiștii și designerii din acea perioadă s-au bucurat din plin de această libertate.

Într-o perioadă relativ lungă de existență, The Web Club a adunat un grup vast de oameni interesanți care își căutau drumul alternativ către petrecerile de muzică electronică. Deși mic în comparație cu alte cluburi din acea perioadă, selecția inspirată de artiști, publicul creativ și imaginea discret-amuzantă i-au asigurat un loc în istoria localurilor bucureștene. Logoul The Web Club, biletele de intrare și site-ul erau realizate de Miloš Jovanović, designer, curator, publicist și, între timp, fondatorul brandului Stereo Socks.

Aici au avut rezidențe săptămânale atât artiști la începutul carierei, cât și artiști ce activau deja de ceva vreme. Dintre rezidenți îi vom aminti pe Rhadoo, Petre Inspirescu, Kozo, Dj Vasile, Dj Sleek aka Bogman, Suie, Marika, Alien Pimp, ubic, Electric Brother, Rusu cu Flore și mulți alții, într-un melting pot cultural în care se întâlneau artiști, scriitori, muzicieni, regizori, actori, turiști, street artists sau bikers. De multe ori, prețul de intrare de 50.000 de lei includea și o băutură. Spre bucuria noastră, un amic a salvat aceste bilete de intrare, iar acum avem ocazia să facem o călătorie în timp.

 

Citește mai multe: Vezi fotografii cu legendarele petreceri underground de la The Web Club

Loading...